Tiedotteet‎ > ‎

Ketjujen vaihto

lähettänyt Presidentti Espoonrotaryklubi 18.6.2013 klo 2.58
Maanantaina 17 päivänä kesäkuuta presidentti Risto Isomeri luovutti ketjut tulevalle presidentille Jarmo Vihersalolle, jonka kausi alkaa 1.7.2013. Isomeri kertasi kuluneen vuoden tapahtumia kuten vierailuja UKK museoon Tamminiemeen, Eduskuntaan ja YLE:een. Lisäksi saimme kuulla monia erinomaisia esitelmiä.

Klubimme täyttää 12.9.2013 50 vuotta. Juhlavuotemme kunniaksi klubimme on tukenut Hyvä Arki ry:n järjestämää vähävaraisten perheiden lasten kesäleiriä 1500 eurolla.

Klubimme päätti 27.5 kokouksessaan rekisteröityä ry:ksi. Presidentti vei hakemuksen 17.6 maistraattiin ja edelleen PRH:n käsittelyyn. Rekisteröinti saattaa kestää useamman  kuukauden - päätös tulee aikanaan.

Klubimme on tehnyt myös päätöksen toimia BSAG (Baltic Sea Action Group) pilottiklubina. Muita pilottiin osallistuvia klubeja ovat Hanko, Porvoo ja Loviisa. Klubimme on valinnut pilotti projektiksi Gumbölenjokeen tehtävän kalaportaan otsakkeella " ohituskaista taimenille". Projektin päävastuu on Espoon teknisellä toimistolla sekä ympäristökeskuksella. Myös Uudenmaan ely-keskus osallistuu projektiin.

Presidentti Risto Isomeri kiittää jäseniä aktiivista osallistumisesta ja hallitusta hyvästä yhteistyöstä kuluneen vuoden aikana. Kuvassa R.Isomeri luovuttaa ketjut kauden 2013 -14 presidentille Jarmo Vihersalolle. Tuleva kausi alkaa 5.8 syksyn ohjelman esittelyllä.